استروئیدها، دوره های مصرف و عوارض جانبی (منتشر نمی شود)

کتاب اسرار استروئیدها نوشته صادق سلامی

کتاب استروئیدها، دوره های مصرف و عوارض جانبی دیگر کتاب ارزشمند نوشته شده توسط صادق سلامی بود که حاوی مطالب بسیار ارزشمند در مورد استروئیدها بود و حتما می دانید این دسته از داروها پر مصرف ترین داروها در میان ورزشکارانی است که برای افزودن بر توان خود در ورزش و خصوصا رقابت های ورزشی دست به سوء مصرف دارو می زنند و البته عوارض وخیمی را نیز تجربه می کنند.

از عرضه ی این کتاب به بازار نشر نیز برای همیشه منصرف شدیم و تنها یک نسخه از این کتاب ارزشمند موجود می باشد و آنهم در کتابخانه شخصی خود نویسنده باشگانی شده است.

امکان تهیه ی این کتاب چه به صورت فرم سنتی و کاغذی و چه به صورت فایل پی دی اف نیز وجود ندارد و در این باره درخواست و سوال مطرح نکنید. این کتاب در ۲۲۰ صفحه نگارش شده و حاوی اطلاعات ارزنده ای در مورد استروئیدها و عوارض جانبی این دسته از داروهای پر مصرف در ورزش بود و لازم به ذکر است که استفاده از هر گونه دارو در ورزش به منظور بالا بردن توان فیزیکی و ذهنی ممنوع بوده و تبعات جبران ناپذیری نیز دارد.

البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست منفی بودن تست کنترل دوپینگ ورزشکاران کشورهای طراز اول جهان که در مسابقات مدال ها را به ولع تمام درو می کنند، نظیر آمریکا و روسیه و چین ابدا به معنای عدم استفاده ی ورزشکاران این کشورها از داروهای ممنوعه نبوده بلکه نشان دهنده ی دانش بالای مربیان تیم های این کشورهاست!

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
0
نظر بدهید.x