مرگ غیر منتظره دانیل الکساندر بدنساز

مرگ غیر منتظره دانیل الکساندر بدنساز

دنیای پرورش اندام بار دیگر و این بار با مرگ غیر منتظره دانیل الکساندر بدنساز در شرف حرفه ای شدن از آمریکا شوکه شد و به سوگ نشست. او در سال ۲۰۱۷ با نمایش خیره کننده ای که در مسابقات USA Middleweight داشت قهرمانی را به نام خود ثبت کرده بود و علاوه بر این مقام های کشوری دیگری نظیر قهرمانی کالیفرنیا را نیز در کارنامه داشت.

دانیل الکساندر به عنوان یک بدنساز آماتور نمایش های خیره کننده ای داشت و از قرار معلوم سفری مصمم به مقصد سن ها و حتی سکوهای مسابقات حرفه ای را کلید زده بود و در آستانه ی آماده سازی بدن خود برای ورود به دنیای پر هیاهوی حرفه ای ها بود که در عنفوان جوانی و در حالی که نه خود و نه دیگران نشانی از مرگ در وی می دیدند جان به جان آفرین تسلیم کرد و رفت!

دانیل الکساندر و مربی وی Dave Kalick
دانیل الکساندر و مربی وی Dave Kalick

در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی در مورد دلیل مرگ وی منتشر نشده است و البته گزارش نهایی پزشکی قانونی نیز مدتی زمان خواهد برد تا تنظیم و ارائه شود ولی به هر حال خانواده، هم باشگاهی ها و حتی مربی وی Dave Kalick مرگ نابهنگام وی را تایید کرده اند.

دانیل الکساندر جوان ترین بدنساز فوت کرده ی تاریخ نیست ولی با این وجود درگذشت زود هنگام و خارج از باور وی شوک شدیدی به پرورش اندام وارد کرده است. مرگ غیر منتظره دانیل الکساندر بدنساز بار دیگر این هشدار را به همه می دهد در صورتی که در باشگاه های بدنسازی تردد و رفت و آمد دارید بیش از مردم عادی مراقب سلامت خود باشید که خطر بیشتری در کمین سلامت و حتی جان شماست.

این تاپیک مرتبا به روز می شود و در صورتی که خبر تازه ای در مورد نظر و رای نهایی پزشکی قانونی و در مورد دلیل مرگ وی منتشر گردد منتشر خواهیم کرد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
0
نظر بدهید.x