افشاگری در مورد پپتایدها

افشاگری در مورد پپتایدها

افشاگری در مورد پپتایدها در شرایطی که هر چه مطلب در اینترنت می بینید توسط سازندگان و توزیع کنندگان این دسته از مواد شیمیایی نوشته شده است کار راحتی نیست.

پپتاید اشاره به ساختار پروتئینی این رشته از مواد شیمیایی دارد، موادی که حتی در داروخانه های دامپزشکی نیز مجوز حضور ندارند ولی به عنوان داروی بدنسازی به وفور به فروش می رسند! صحبت در مورد پپتایدها یک کتاب چند جلدی را می طلبد!

در جلد دوم کناب «دایره المعارف دوپینگ» به تفصیل در مورد پپتایدها صحبت کرده در مورد هر یک توضیحات کافی داره بودم که این کتاب به هر دلیلی هرگز چاپ نشد!

پپتایدها طیف وسیعی از موادی شیمیایی هستند که اغلب آنها حتی دارو نیز به شمار نمی روند و حتی مراحل بالینی تست های انسانی و حتی حیوانی را نیز پشت نگذاشته اند!

ترکیباتی هستند که واقعا موثرند و در اینکه اثر می کنند و اثرات خیره کننده دارند تردیدی نیست و این مساله هم برای مطرح شدن شان در دنیای بدنسازی حرفه ای کافی بود ولی مساله ی اصلی و نگران کننده تر اینجاست که مبتدی ها هم دست به مصرف می زنند!

از افزاینده های هورمون رشد بگیر تا پپتایدهای برنزه کننده و پپتاید بهبود کیفیت خواب و پپتاید ترمیم مفاصل و پپتاید تقویت جنسی!

حقیقتا هیچ دارویی در سیستم دارویی جهان ندیدم به اندازه ی پپتایدی که اسم نمی برم و برای بهبود عملکرد جنسی مورد سوئ مصرف قرار بگیرد اثر داشته باشد! حقیقتا غوغایی به پا می کند!

علم پزشکی هیچ داروی موثری برای درمان درد مفاصل و زانو درد ندارد ولی حقیقتا پپتایدی که برای این منظور مورد سوئ مصرف قرار می گیرد در درمان این بیماری ها غوغا می کند!

از بردن اسم پپتایدها خودداری می کنم که جنبه ی بد آموزی نداشته باشد و مورد سوء استفاده قرار نکیرد!

فولیستاتین را هم که همه می شناسید! هر کس که زد حقیقتا ژنتیک اش عوض شد و چنان رشدی را تجربه کرد که تا پیش از عرضه ی فولیستاتین در خواب هم نمی شد دید!

اما همانگونه که عرض کردم این پپتایدها هنوز حتی دارو هم نیستند و مواد شیمیایی مطالعه نشده ای هستند که سودجویان تولید و ظاهرا برای مصارف تحقیقاتی ولی در اصل برای سوئ مصرف در ورزش می فروشند!

در ایران گمان بر این است که ورزشکاران سطوح المپیک از این مواد به منظور دوپینگ استفاده می کنند!

مجاز به افشای آنچه که در ورزش سطح یک جهان می گذرد نیستم ولی همینقدر بدانید که پپتایدها در المپیک قدیمی شده اند ‌و امروزه ورزشکاران سطوح المپیک برای دوپینگ هیچ ماده خارجی بر بدن تزریق نمی کنند که در تست های کنترل دوپینگ قابل دریایی باشد! بلکه ژن های خود بدن ورزشکاران با متدهایی خاص دستکاری شده و ساختار ژنتیکی از نو و به منظوری که ورزشکار برای گرفتن طلا در المپیک نیاز دارد از نو کد نویسی می شوند!

بگذریم! مخلص کلام اینکه هر چه اطلاعات در مورد پپتایدها در نت لاتین می بینید توسط تولید کنندگان و مافیای پخش و توزیع این مواد شیمیایی نوشته شده است و تماما در باب اثرات خیره کننده ی این دسته از داروهایی است که حتی دارو هم به شمار نمی روند!

اینستای ما sadegh.salamy

3.9 19 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

1 دیدگاه
قدیمی ها
تازه ترین ها دارای بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
نیکوفرد
نیکوفرد
1 سال قبل

چه جالب

1
0
نظر بدهید.x