یک نمونه از ریست فکتوری بدنسازان

یک نمونه از ریست فکتوری بدنسازان

در این مبحث یک نمونه از ریسک فکتوری بدنسازان که من یعنی صادق سلامی بنیان گذار آن در جهان بودم را با هم ببینیم و لذت ببریم.

من اصولا نه علاقه به انتشار عکس افتر بیفور شاگردان خود دارم نه بلدم از این عکس ها درست کنم نه اینکه برای بازار گرمی و جذب شاگرد حقیقتا نیاز به این قبیل کارها دارم و از سوی دیگر مشتری خدمات ما غالبا ورزشکاران و قهرمانان به نام ایران و جهان هستند که به دلیل تن در دادن به رفتارهای پر خطر در بدنسازی از درون متلاشی شده و خود را در آستانه ی نابودی و حتی مرگ می بینند و البته به دلیل اینکه شناخته شده هستند از اینکه عکسی خبری چیزی در موردشان منتشر کنم خوشحال نمی شوند و از این رو غالبا هیچ چیز در مورد شاگردان خود منتشر نمی کنم!

این عکس را هم خود این شاگرد ساخته و فرستاده اند! شاید بد نبود نتیجه MRI فقط یک شانه ی وی را منتشر می کردم تا ببینید که مفصل شانه ی ایشان به چنان وضعیت اسف باری تخریب شده بود که حتی امیدی به بهبود با جراحی هم نبود و شب ها از شدت درد شانه حتی خواب هم نداشتند و در این وضعیت اسف بار به من مراجعه کرده بودند که فقط از درد شانه خلاص شوند.

ولی به مرور و با بهبود وضعیت وی بدون جراحی سطح توقعات بالا رفت و البته خواستار ساختن بدن نیز شد و نتیجه را نیز در تصویر ترکیبی بالا می بینید.

ببینید در بدنسازی عمرا بتونند بدنی رو در این حد لاغر کنند پوست شل و آویزون نشه و نه علم و نه تجربه, هیچ یک هیچ راه حل عملی برای این معضل تا به امروز ارائه نداده ولی کاری بود و هست که بارها و بارها انجام داده ام و مستندات نیز در سایت هست.

به این مهم هم توجه داشته باشید ملاک پیشرفت در برنامه های لاغری و فیتنس, فقط کاهش وزن نیست! وزن را کاهش می دهید و فرد دچار سنگ کیسه ی صفرا می شود و این اتفاقی است که به وفور در بدنسازی رخ داده است, فرد را وارد رژیم های لاغری می کنید و دچار ریزش مو می گردد, اعصاب و روان بهم می ریزد و از همه مهم تر در طی چند ماه دوباره به حالت قبل باز می گردد!

ریست فکتوری که در بیو خودم بدان اشاره کرده ام و خود را بنیان گذار آن نامیده ام دقیقا یعنی همین تصویر که می بینید ولی مهم از ظاهر امر، سلامت از دست رفته ی فرد است که بازیابی شده است و البته در طول این پروژه آسیبی به سلامت جسمی و روحی شاگرد نیز وارد نشده است!

این موضوع را نیز خاظر نشان کنم که مهم ترین مساله در پروژه های لاغری عدم استفاده از داروهای غیر مجاز است! با بستن شاگرد به داروهای غیر مجاز هر چند پوست شل و آویزان می شود و سلامت جسم و روح از بین می رود ولی می توان شاگرد را لاغر کرد ولی این بدن صد در صد نچرال و بدون داروست!

اینستاگرام ما sadegh.salamy

4.1 34 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
0
نظر بدهید.x