استروژن در بدن مردان

استروژن در بدن مردان

استروژن در بدن مردان چه می کند؟ استروژن هورمون زنانه ای است که به طور طبیعی در بدن مردان نیز ترشح می شود و وجود مقادیر اندکی از این هورمون در بدن مردان ضروری است که بعدا به این موضوع می پردازم ولی اجالتا، داستان، داستان افزایش غیر طبیعی این هورمون در بدن مردان است که در اثر ژنتیک، منابع غذایی نامناسب و بی کیفیت نظیر همین مرغ های هورمونی و گوشت های هورمونی که می خورید و صد البته در اثر رفتارهای دارویی پر خطر در بدنسازی نظیر تزریق استروئید و غیره در بدن شما بیشتر دیده می شود.

سکته های مغزی، خستگی مزمن، بیماری های قلبی و عروقی، افزایش سایز سینه در مردان، ژنیکوماستی، بروز صفات زنانه در مردان، بزرگی پروستات، سرطان پروستات، مشکلات در نغوظ، از دست رفتن میل مردانه و یا افزایش بیمارگونه ی میل مردانه و در نهایت کاهش محسوس حجم و چگالی عضلات از جمله عوارضی است که مردم در اثر بالا رفتن استروژن در بدنشان تجربه می کنند!

نه به دورانی که اصلا کسی استروژن و آنتی استروژن نمی شناخت و نه به دورانی که از این ور پشت بوم افتاده اید! چند سال قبل در نشریات و کتاب ها در مورد استروژن و این صحبت ها صحبت کردیم و از آن به بعد تاموکسیفن و لتروزول تبدیل شد به بیس اصلی دوره هایی که اساتید برای شاگرد می نویسند!

تویی که مشت مشت آنتی استروژن به بچه ی مردم تجویز می کنی می دونم که نمی دونی داری چه جنایتی می کنی که اگه می دونستی این کار رو نمی کردی! همونطوری که وجود استروژن زاید در بدن مردان سبب مصیبت می گردد سرکوب کردن کامل این هورمون در بدن مردان می تواند بیماری هایی را رقم بزند که در باورتان نیز نمی گنجد پس بی محابا بچه ی مردم را به لتروفم و تاموکسیفن نبندید!

آنتی استروژن دقیقا همانند راه رفتن بر لبه ی تیغ است که اگر کمترین خطایی اعم از انتخاب نوع آنتی استروژن و یا انتخاب دز بکنید شاگرد را به فنا خواهید داد. آنتی استروژن ها مکانیسم های اثر مختلفی دارند و بسته به نوع دارویی که در دوره دارید و بسته به اینکه در کجای موقعیت زمانی دوره قرار دارید(طول دوره یا PCT و …) باید نوع و دز مصرفی به درستی انتخاب شود وگرنه تردید نداشته باشید شاگرد را به فنا خواهید داد!

5 3 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

4 نظرات
قدیمی ها
تازه ترین ها دارای بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
david
david
4 سال قبل

چیزی به اسم مرغ های هورمونی در بازار وجود نداره و از نظر اقتصادی هم برای مرغداران مقرون به صرفه نیست . اما : بدتر از اون یعنی آنتی بیوتیک فراوان در بدن این مرغها وجود داره

محسن
محسن
4 سال قبل
پاسخ به  david

پس مرغه چطوری ۴۵ روزه اینقده باد میکنه ؟؟؟

امیر
امیر
3 سال قبل

استفراغ از بوی زن و بی میلی شدید به زن و به جنس مخالف این از کمبود تستوسترونه یا بالا بودن استروژن؟
یا هیچ کدام؟

4
0
نظر بدهید.x