بدنسازی و کوچک شدن بیضه ها

بدنسازی و کوچک شدن بیضه ها

بدنسازی و کوچک شدن بیضه ها همواره ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با یکدیگر داشته اند و اگر به خاطر داشته باشید در یکی از کتاب ها به وضوح نوشتم هر از چند گاهی چشم از عضلات فولادین و جلو بازو و پشت بازو و سینه و زیر بغل برداشته و نگاهی به آن پایین نیز بکنید و آنگاه از دیدن بدبختی و فلاکتی که رفتارهای پر خطر دارویی در بدنسازی برای شما و برای زندگی خانوادگی شما رقم زده است وحشت زده خواهید شد.

بمباران کردن بدن با استروئیدها خواه و ناخواه می تواند سر منشا عوارض فراوانی باشد که کوچک شدن بیضه ها یکی از اصلی ترین و نگران کننده ترین این عوارض می باشد که امروزه تقریبا همه ی کسانی که به نوعی دستی در مصرف استروئیدها دارند به نوعی با آن درگیر هستند.

به این قبله ی محمدی بارها و بارها زنانی با من تماس گرفته و از این موضوع شکایت داشته اند که همسرشان در جوانی بدنساز و پاورکار ستبری بوده است که همه اندر کف اش بوده اند ولی اکنون بیش از ۶ سال تا ۸ سال است که با هم رابطه ی برادر خواهرگونه داریم و این می تواند اوج بدبختی و فلاکت برای یک ورزشکار و صد البته اوج سیه بختی برای همسر وی باشد!

بدنسازی و کوچک شدن بیضه ها را جدی بگیرید. موضوع، بسیار جدی تر از این صحبت هاست که آن را ساده بگیرید. آتروفی بیضه ها علاوه بر کاهش و حتی صفر شدن میل مردانه می تواند به تبعاتی به مراتب شوم تر نظیر انحرافات اخلاقی، تمایل به مفعول بودن که البته امروز در میان بدنسازان به وضوح شایع شده است، بروز صفات ثانویه مردانه در زنانه، بروز عوارض زنانه در مردان، ژنیکوماستی، از دست رفتن حجم و کات در طول دوران ورزشی و … نیز ختم شود.

3.4 8 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
0
نظر بدهید.x