تمرین در خانه

تمرین در خانه

حتی اگر وقت کافی برای رفتن به باشگاه را ندارید ما تمرین در خانه را برای شما توصیه می کنیم. با این تمرینات به ظاهر ساده می توانید عضلات و بدن خود در حدی که برای هر انسانی مورد نیاز هست را تمرین دهید.

کرانچ شکم
کرانچ شکم
پلانک

این برنامه ی تمرینی که به صورت کامل در تصاویر تشریح شد در طول روز نهایتا نیم ساعت وقت شما را به خود اختصاص خواهد داد ولی یقین داشته باشید تضمین کننده سلامت جسمی خواهد بود و در صورتی که در طول روز این مقدار تمرین را در برنامه نداشته باشید به مرور زمان و خصوصا در سنین میان سالی باید به دلیل بیرون زدگی های دیسک های گردنی و کمری و گودی کمر و و بیرون زدگی احشا شکمی و غیره آواره دکتر و بیمارستان شوید.

در روزهایی که به هر دلیل حس و حال باشگاه رفتن و یا حس و حال و وقت دویدن نیست این سری تمرینات را به صورتی که در تصاویر درج شده است اجرا می کنم. این تمرینات ساده که نیم ساعت بیشتر نیز زمان نمی برند را به صورت کاملا حساب شده و برای تمرین دادن میان تنه و عضلات نگه دارنده ی اسکلت آدمی طراحی کرده ام.

این تمرینات ضمن اینکه به مرور زمان به تقویت عضلات شکمی منجر شده و احشا شکمی که بیرون زده است را به داخل هدایت می کند همچنین گودی های کمر که به مرور منجر به بیرون زدگی #دیسک و دردهای کمر و دردهای ناشی از التهاب #عصب_سیاتیک در پا می شود را درمان می کند و شما را در برابر بیرون زدگی دیسک های گردنی که این روزها و به دلیل افراط در بازی با گوشی های همراه در میان مردم ما شایع است نیز بیمه می کند.

به عبارت ساده تر این تمرین که نیم ساعت در روز نیز بیشتر زمان نمی برد موجب کوچک شدن شکم، باریک شدن کمر، پیشگیری از بیرون زدگی های دیسک در کمر و گردن و بهبود دیسک های کمری و گردنی شده و ناهنجاری های اکتسابی ستون فقرات نظیر گودی کمر را شدیدا درمان می کند.

حرکات را با آرامش و‌ دور نسبتا کند اجرا کنید، مکث در بالاترین نقطه از حرکات کاملا واجب است! این حرکت آخری، اعدادی که ذکر شده تکرار نیست ها ثانیه است، حرکات به نحوی انتخاب و برنامه ریزی شده اند که به خوش فرم شدن #باسن نیز کمک شایان توجهی می کنند

3 2 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
0
نظر بدهید.x