دلیل ناتوانی جنسی بدنسازان

دلیل ناتوانی جنسی بدنسازان

دلیل ناتوانی جنسی بدنسازان به عبارت بسیار ساده در فقر تستوسترون خلاصه می شود. ال اچ و اف اس اچ مسول انتقال فرامین بخش قدامی هیپوفیز به بیضه ها هستند تا بیضه ها تحت امر مغز اقدام به تولید تستوسترون و باقی ملزومات زندگی مردانه بکنند!

بنا به دلایلی نظیر تشعشعات و تنش های روحی فزاینده و سوئ تغذیه و صد البته عوامل ژنتیکی، مردان ایرانی به خودی خود نیز دچار فقر تستوسترون هستند!

درست به همین دلیل نیز اغلب مردان ایرانی عملا به ناتوانی و یا دست کم کم توانی جنسی مبتلا هستند و البته تقاضای برای مصرف ملزومات تقویت جنسی در بین مردان ایرانی به شدت بالاست!

نگاه به رفتارشان و تلاش شان برای شماره دادن به هر جنس ماده که می بینند نکنید در عمل غالبا مثل فشنگ مشقی می مانند!

رفتارهای پر خطر دارویی در بدنسازی و به عبارت ساده تر مصرف داروها نیز مزید بر علت نی شود و سبب می گردد که بدنسازان با افت هر چه بیشتر و عمقی تر سطح سرمی تستوسترون دست به گریبان باشند!

بخشی از یک نمونه از جواب آزمایش یکی از ورزشکاران رشته ی بدنسازی را می بینید و به عینه می توانید ببینید که مغز این فرد دیگر عملا دستوری بابت تولید تستوسترون در بیضه به این ارگان ها ارسال نمی کند!

لا م به ذکر می دانم این مشکلات حتی در مورد کسانی که به خیال خود پس از دوره های خود با پی سی تی های به اصطلاح علمی پاکسازی کرده و عوارض جانبی استروئیدها را به خیال خودشان دفع کرده اند نیز دیده می شود!

فردی که چنین وضعیتی دارد و البته به وفور نیز در میان بدنسازان، از این افراد یافت می شود از نظر جنسی عملا ناتوان بوده و البته از نظر حجم و قدرت نیز در ورزش نه تنها پیشرفت نمی کند بلکه پسرفت روز افزون را نیز تجربه می کند!

اشاره به این مهم را نیز ضروری می دانم کسی که دچار افت سطح سرمی تستوسترون باشد سوای ضعف جنسی و پسرفت در ورزش به مشکلات دیگری من جمله ضعف در سیستم ایمنی و کاهش شدید اعتماد به نفس و غیره نیز دچار می گردد!

مشاوره با صادق سلامی

#ضعف_جنسی #تستوسترون #فقرتستوسترون #ناتوانی_جنسی #تقویت_جنسی #بدنسازی #بیضه #جنسی #صادقسلامی #صادق_سلامی #lh #fah #testosterona

4.1 17 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

1 دیدگاه
قدیمی ها
تازه ترین ها دارای بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
pro_plasma
pro_plasma
2 سال قبل

در جمله ی “ضعف در سیستم ایمنی و کاهش شدید اعتماد به نفس و غیره”. معنی “غیره” یه کتاب حرف هست به تنهایی

1
0
نظر بدهید.x