عوارض باور نکردنی ناندرولون

عوارض باور نکردنی ناندرولون

ناندرولون که نمونه های تولید داخل با قیمت ارزان در داروخانه های ایران نیز عرضه می شود از در دسترس ترین و پر مصرف ترین داروهای استروئیدی است که به وفور در بدنسازی ایران مصرف و حتی تجویز می شود ولی پس از مطالعه ی این متن کوتاه که در مورد عوارض باور نکردنی ناندرولون می نویسم حقیقتا زوایای تاریکی از این دارو برای شما روشن خواهد شد که در ابتدا شاید شما را شوکه بکند.

از این دارو به عنوان یکی از سالم ترین و کم خطر ترین داروهای بدنسازی یاد می شود ولی در مورد این دارو به این مهم اشاره کنم که عوارض زنانه ی بسیاری بدی به همراه دارد و بد نیست بدانید این عوارض ارتباطی با هورمون استروژن ندارد و داروهای آنتی استروژن که این روزها اساتید و مربی ها در ایران محض احتیاط به هر شاگرد مشتی از آن را تجویز می کنند در مورد این دارو دردی از کسی دوا نخواهد کرد.

و اما اصلی ترین نگرانی که در مورد مصرف این دارو به شدت شما را تهدید می کند و در نهایت تعجب در هیچ یک از متون پزشکی و کتاب های پزشکی نیز کمترین اشاره ای بدان نشده است عوارض دهشتناک روانی من جمله افسردگی های شدید و تمایل به خودکشی و حتی خودکشی بوده است.

این عوارض روانی در مورد همه ی کسانی که از این دارو استفاده می کنند بروز نمی کند ولی در صورتی که بر روی شما بروز کند تردید نداشته باشید دنیا را برای شما به معنای تام کلمه جهنم خواهد کرد و بعید نیست حتی کار شما به بستری شدن در آسایشگاه های روانی بینجامد.

ناندرولون دارویی طولانی اثر است و ضمن اینکه تست آن در آزمایش هایی که حتی سال ها پس از قطع مصرف دارو از سوی وادا به عمل بیاید نیز تست شما را مثبت خواهد کرد بلکه در صورتی که در اثر مصرف این دارو به عوارض روانی و افسردگی مبتلا شوید با عنایت به بالا بودن نیمه عمرآن، این تبعات هولناک روانی شما را ممکن است تا سال ها و حتی دهه ها پس از قطع کامل مصرف نیز بیازارد.

در ویدئوها در مورد مکانیسم اثر و عوارض باور نکردنی ناندرولون و در مورد جزئیات شیوه ی تاثیر این دارو بر بروز صفات زنانه ی مقاوم در برابر درمان های معمول و البته در مورد تبعات روحی و روانی آن بیشتر صحبت خواهم کرد.

تا به امروز حتی در متون و منابع پزشکی نیز اشاره ای به عوارض روانی این دارو نشده است ولی ما با عنایت به تجارب هولناکی که خود داشته و بر روی بقیه ورزشکاران خاطی مطالعه کرده بودم به این زاویه ی تاریک ازاین دارو اشاره کرده ام و بد نیست بدانید تعداد کسانی که به دلیل مصرف همین دارو امروزه در آسایشگاه های روانی بستری بوده و یا در اثر افسردگی های شدید روانی و تمایل شدید به خودکشی، زندگی خود و خانواده و اطرافیان را تباه کرده اند بسیار نگران کننده تر از کسانی است که در اثر مصرف استروئید به تبعاتی نظیر سرطان مبتلا شده اند.

3.5 11 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

1 دیدگاه
قدیمی ها
تازه ترین ها دارای بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
reza safari
reza safari
2 سال قبل

با عرض سلام خدمت شما و تشکر بابت مطالب آموزنده.
اگر شخصی این دارو هارو استفاده کنه و خیلی از استروئید های دیگه و اصلا بعدش پاکسازی و بالانس هورمونی رو رعایت نکنه طبیعتا باید دچار مشکل بشه.
چطوره که خیلی از بدنسازا که تو هر باشگاهی معمولا چندتا پیدا میشه که دارو استفاده میکنن ولی اصلا به پاکسازی و… بعدش اهمیت نمیدن و مشکلی براشون پیش نمیاد؟ مطمئناً این افراد رو خودتون هم خیلی دیدین.
ممنون میشم یه توضیحی بفرمایین

1
0
نظر بدهید.x