عوارض پرولاکتین در مردان

عوارض پرولاکتین در مردان

عوارض پرولاکتین در مردان بدنساز زمانی رخ می دهد که فرد به دلیل تن دادن به مصرف داروها من جمله پپتایدها و برخی استروئیدها بخش قدامی هیپوفیز خود را تحریک کرده و با بالا رفتن سطح سرمی پرولاکتین یا همان هورمون زنانه ی شیر ساز در خون خود مواجه می شود.

داشتم عرض می کردم که پپتایدها چندان هم که ادعا می شود بی عارضه نیستند! باری به هر جهت شما جی اچ ار پی سیکس می زنید و از افزایش ترشح سوما در بدن لذت می برید ولی نمی دانید بخش قدامی هیپوفیز که در اثر تحریک شدن توسط این پپتاید و دیگر پپتایدها پر کار می شود سوای سوما هورمون های دیگری من جمله پرولاکتین هم ترشح می کند!

وقتی از ghrp6 و پپتایدهای مشابه سوء استفاده می کنید به موازات افزایش ترشح سوما سطح ترشح پرولاکتین هم افزایش می یابد!

شاید نمی دانید بی میلی شدید جنسی، کاهش قدرت باروری و حتی عقیمی، کاهش شدید قدرت جنسی، از دست رفتن توانایی ارکشن، کاهش سایز آلت تناسبی تنها بخشی از تبعات بالا رفتن پرولاکتین در بدن مردان است!

این روزها مد شده است مربی های اینترنتی بدنسازی که در نقش پزشک برای شما دوره و دارو نسخه می کنند در ویکیپدیا سرچ کرده و برای عوارضی که رخ می دهد یا پیش بینی می شود رخ خواهد داد هم دارو و راهکار از ویکیپدیا استخراج کرده و به شما نسخه می کنند!

برای سرکوب پرولاکتین هم اسم چند دارو از نت پیدا کرده به شما نسخه می کنند که درباره تبعات به مراتب هولناک تر مصرف این داروها و ایضا عوارض سرکوب کامل پرولاکتین در بدن مردان هم به زودی منبر خواهم رفت!

اجالتا اشاره کنم که بالا رفتن سطح سرمی پرولاکتین در بدن مردان سبب تولید مایعی شبیه به شیر در نوک سینه ها شده و سبب شل و آویزان شدن سینه می شود که هم ورزشکار و هم مربی و هم داور و حتی پزشک آن را به اشتباه ژینکوماستی تشخیص می دهند و شما تحت عمل قرار می گیرید دیسکلیفه می شوید و از سوی مربی و با تشخیص اینکه دچار #ژینکوماستی شده اید به باران آنتی استروژن بسته می شوید غافل از اینکه مشکل از استرادیول نیست و انتی استروژن ها نه تنها هیچ کمکی به شما نمی کنند که وضعیت شما را بسیار وخیم تر نیز می کند!

این واژه ی «دیسکلیفیه» هم تلفظ فرانسوی این کلمه است و در پرورش اندام ایران فقط من هستم که کلمات لاتین با ریشه ی یونانی را به تلفظ فرانسه استفاده می کنم و جالب است بدانید تلفظ انگلیسی این کلمه «دیسکوالیفای» هست ولی الان در ایران همه تلفط فرانسوی این کلمه را استفاده می کنند بی آنکه بدانند این کلمه از کجا وارد فارسی شده است.

لازم به ذکر است فقط پپتایدها نیستند که سبب بالا رفتن پرولاکتین خون در مردان می شوند. پریموبولان که آن را یه نوعی یکی از سالم ترین و کم خطر ترین استروئیدهای دنیا می دانید در سطح انبوه سبب بالا رفتن پرولاکتین در خون مردان می شود.

اغلب بدنسازان و مربیان نیز با دیدن تورم و شل و آویزان شدن نوک سینه ی بدنسازانی که از پپتاید و یا برخی استروئیدها من جمله پریموبولان سوء استفاده کرده اند بی آنکه بدانند منشا این ناهنجاری اصلا استرادیول نیست دست به نسخه شده انبوی آنتی استروژن به ورزشکار تجویز می کنند.

آنتی استروژن در مورد کسانی که عوارض را مدیون پرولاکتین هستند کمترین کمکی به فرد نمی کند که هیچ خود منشا بسیاری عوارض جانبی رنگارنگ می شوند که پیشتر در مورد آن در همین سایت توضیحات لازم را داده ایم.

صادق سلامی

اینستای ما sadegh.salamy

4 4 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
0
نظر بدهید.x