فروش سموم دفع آفات به اسم چربی سوز

در اینستاگرام به عینه شاهد فروش سموم دفع آفات به اسم چربی سوز بودم و فقط دعا کنید ماده ی درون این بسته بندی فیک باشد چرا که اگر واقعا «دی ان پی» باشد حقیقتا فاجعه ی انسانی در حال وقوع می باشد!

دی نیتروفنول نوعی سم گیاهی بود که برای مقابله با رویش علف هرز و جوندگان در مزارع مورد استفاده قرار می گرفت!

کسانی که با این سم سر و کار داشتند به طرز باور نکردنی لاغر می شدند و بشر به مرور متوجه شد کشاورزانی که با این سم سر و کار دارند به دنبال ورود این سم به بدنشان لاغر می شوند!

اینجا بود که عده ای این ماده را برای سوزاندن چربی های خود خوردند! لاغر هم شدند منتهی این ماده به دلیل اینکه دمای بدن را به سدت بالا می برد برخی ها در تب سوخته و مردند!

برخی دیگر نیز در اثر بالا رفتن دمای بدن با سوختن شبکیه کور شدند!

سال ها قبل پدری برای دختر خود وقت مشاوره گرفت! یک دختر به قصد لاغری مجموعه ای از مکمل ها و داروهای طلایی از مربی خود دریافت کرده و خورده بود!

قدرت راه رفتن بدون کمک نداشت! این دختر به قدری بوی منزجر کننده می داد که حتی پدرش رغبت نمی کرد زیر بغلش را گرفته از درب دفتر تا دفتر بیاورد!

پزشکان در کشف منشا این بوی منزجر کننده ی بدن این دختر عقل شان به جایی قد نداده بود و حق هم داشتند!

بدنسازان گاه اعمالی مرتکب می شوند که در رفرنس کتب دامپزشکی هم نیست چه برسد به پزشکی!

وقتی محتویات موادی که مربی به وی داده بود را بررسی کردم با کپسول های دست سازی مواجه شدم که به عنوان داروی طلایی کف دست این دختر گذاشته بودند!

داروی طلایی در دایره لغات بدنسازی به داروهای عمدتا دست ساز اطلاق می شد که استاد خود می ساخت و بدون نام و بدون هیچ توضیحی به عنوان اسرار غیر قابل انتشار به شاگرد می فروخت!

به وفور قرص متفورمین دیابتی ها را از ظرف خارج کرده و به صورت فله ای به اسم داروی طلایی ساخت مکزیک به شاگرد فروختند!

بگذریم! افرادی که از این سم به عنوان داروی چربی سوزی استفاده کرده بودند چنان تعرق زرد و بدبویی داشتند که براتون نگم!

داروی طلایی که مربی این دختر به وی فروخته بود در اصل همین سم خطرناک و کشنده بود و باور کنید بلایی سر این دختر آورده بود که پدر رغبت نزدیک شدن و گرفتن زیر بغل اش را نداشت!

در عین ناباوری در اینستای فارسی فروش چربی سوزهایی که اسم این سم فوق العاده خطرناک بر خود دارند را دیدم و دعا کنید ماده ی موثر موجود در این چربی سوزها واقعی نباشند که حقیقتا فاجعه انسانی در شرف وقوع است!

4.2 9 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

1 دیدگاه
قدیمی ها
تازه ترین ها دارای بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
pro_plasma
pro_plasma
2 سال قبل

واقعا قیمت این افراد انقدره . به ۱۰ -۲۰ میلیون تومن شرف و وجدان و… رو به فروش میذارند هر انسانی قیمتی داره. و چه قدر بی ارزشند. که متاسفانه کم هم نیستند

1
0
نظر بدهید.x