بدنسازی و ناتوانی جنسی

بدنسازی و ناتوانی جنسی

بدنسازی و ناتوانی جنسی ارتباط تنگاتنگی باهم دارند به نحوی که کمتر بدنسازی را می توان یافت که دچار ناتوانی جنسی نباشد. ذکر این نکته نیز لازم است که بدنسازان خصوصا در دورانی که در دوره هستند غالبا از افزایش قدرت جنسی هم خبر داده و شاد می باشند ولی داستان از زمانی شروع می شود که پا به سن گذاشته از دوران اوج بدنسازی فاصله گرفته و وارد مراحل جدی تر زندگی می شوند.

در اینکه بدنسازان امروزه از داروهای هورمونی برای ساختن بدن خود سوء استفاده می کنند تردیدی نیست ولی بر پایه ی باورهای غلطی که رایج شده است تصور می کنند با pct ها می توانند از تاثیر منفی شدید داروهای هورمونی بر سلامت هورمونی شان بکاهند و یا این تاثیرات منفی را به صفر برسانند.

عمده ی دوره های پاکسازی نیز در تجویز چند عدد hcg و مشتی کلومیفن خلاصه می شود و این در حالی است که گاه مصرف hcg و کلومیفن در کنار عوارضی که هر یک از این دو دارو دارد می تواند به کاهش هر چه بیشتر ترشح طبیعی تستوسترون در بدن نیز منجر شده و ضعف هر چه بیشتر جنسی را نیز به همراه داشته باشد.

در میان بدنسازانی که با مشکلات عدیده من جمله ناتوانی های جنسی به من مراجعه می کنند به وفور می توان بدنسازانی را یافت که pct های به اصطلاح علمی را نیز در برنامه های خود داشته اند ولی با این وجود امروزه از ناتوانی های جنسی نیز در کنار سایر عوارض در رنج هستند.

بودند بدنسازانی که برای درمان مشکل ارکشن حتی تجویز به کاشت پروتز نیز شده بودند و البته به وفور نیز بودند بدنسازانی که دچار ناتوانی های جنسی بوده و بدن شان به هیچ یک از درمان های معمول و رایج و روتین که پزشکان به کار می گیرند نیز پاسخی نداده است.

ناگفته پیداست تزریق هفته ای یک یا چند تستوسترون انانتات که امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین راه حل های برون رفت از ناتوانی جنسی بدنسازان به شما توصیه می شود و یا با تقلید از دیگران به جای می آورید راه حل مناسبی نیست چون با این کار چشمه ی تستوسترون بدن خود را بیش از پیش می خشکانید.

شما تا ابد نمی توانید تستوسترون اگزوزن بزنید چرا که عارضه دارد و در صورتی که راهکار پاراگراف قبل را به کار بسته باشید تردید نداشته باشید با قطع تزریق هفتگی یا دو هفتگی یا ماهانه ی این تستوسترون اگزوژن وضعیت به مراتب وخیم تری را تجربه خواهید کرد.

اگر شما هم به این مشکلات دچار هستید ما مستر ریست را به شما پیشنهاد می کنیم.

4.5 8 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

2 نظرات
قدیمی ها
تازه ترین ها دارای بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
بنیامین
بنیامین
2 سال قبل

بسیار جالب بود استاد گرامی .خوشحاام که در نت فارسی دوباره مینویسید .خسته شده بودیم از بس مطالب کپی پیست شیاد ها رو در سرچ گوگل میدیدیم .سپاس از اینکه دوباره پر قدرت حضور دارید و ممنون از مطالب بی نظیرتان

اسماعیل
اسماعیل
2 سال قبل

عالی دکتر جان

2
0
نظر بدهید.x