عوارض استروئیدها بر زنان بدنساز

عوارض استروئیدها بر زنان بدنساز

متاسفانه چندی است که استفاده از دارو در بدنسازی زنان و تجویز دارو به زنان از سوی برخی مربیان که به سود خود بیشتر از سلامت ورزشکار اهمیت می دهند رواج زیادی یافته است و بد نیست بدانید عوارض استروئیدها بر زنان بدنساز بسی مخرب تر از مردان ظاهر خواهد شد.

وعده دادیم که در سری ویدئوهای آموزشی که قرار است به زودی ساخته و در اینستاگرام و در سایت منتشر کنیم در مورد مسائل مهم و اساسی بدنسازی حرف هایی که تا به امروز نزده ایم را خواهیم زد و نیازی به یادآوری نیست اکثریت قریب به اتفاق آن چیزهایی که امروزه از سوی اساتید در اینستاگرام به نام دانش روز به خورد مخاطب داده می شود چیزی جز تکرار مطالبی که سال ها قبل در قالب کتاب و مقاله تقدیم حضور خوانندگان کرده ایم نیست.

بگذریم! به زبان ساده می توان عوارض داروهای بدنسازی و خصوصا استروئیدها بر بدن زنان را در بروز صفات مردانه در زنان، رویش موهای زاید، بزرگ شدنو تغییر شکل کلیتوریس، جوش های دهشتناک پوستی، تعرق و بوی بد بدن، ریزش موهای سر، خشونت غیر قابل تحمل صدا و غیره خلاصه کرد، ضمن اینکه دیگر عوارض جانبی استروئیدها که در کتاب ها و مقالات بدانها اشاره کرده ایم و در بدن مردان ورزشکاران مرد رخ می نمود در بدن زنان نیز رخ می نماید.

به خداوندی خدا سال ها قبل زنی تماس گرفته بود و با گریه التماس می کرد او را از وضعیتی که در اثر سودجویی و ندانم کاری یک مربی مرد بر وی حادث شده بود نجات دهیم. مربی مرد انبوهی تستوسترون به وی تجویز کرده و تضمین داده بود که نه تنها مضر نیستند بلکه به پیشرفت وی نیز کمک شایان خواهد کرد و این زن به بزرگی و تغییر شکل کلیتوریس مبتلا شده بود به نحوی که در وسط آلت جنسی وی چیزی شبیه به آلت یک پسر بچه ی ۱۲ ساله ظاهر شود.

این زن با گریه می گفت نزدیک به هشت ماه است به بهانه های مختلف به درخواست های شوهر مبنی بر نزدیک پاسخ منفی داده است ولی دیگر بهانه ای برای مخفی نگه داشتن وضعیتی که بدان دچار شده است ندارد و تاکید می کرد در صورتی که شوهر متوجه این عارضه ی دهشتناک شود زندگی خانوادگی شان از هم خواهد پاشید و طلاق و رسوایی ابتدایی ترین واکنش شوهر خواهد بود.

مربیان عزیز در صورتی که واقعا از ماهیت داروهایی که تجویز می کنند و از فجایعی که بر بدن رقم می زنند باخبر باشند بسیار بعید به نظر می رسد این چنین بی مهابا و راحت دست به نسخه شده و زن و مردهای ورزشکار را این چنین بدبخت کنند.

عوارض استروئیدها بر زنان بدنساز مقوله ی پیچیده و بسیار حساس است پس با ما بمانید که حرف های نو زیادی خواهیم گفت.

4 1 vote
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
0
نظر بدهید.x