پاکسازی کبد بدنسازان

پاکسازی کبد بدنسازان

بر خلاف چیزی که در بدنسازی جا افتاده است چیزی به نام پاکسازی کبد بدنسازان افسانه ای بیش نیست. آنزیم کبدی باید زیر ۴۰ باشد ولی همانطور که در تصویر می بینید آنزیم کبد این بدنساز در حدود ۶۷۵ می باشد و این می تواند عملا به معنی رفتن در فهرست پیوند کبد  باشد!

ببینید بسیاری از عوارض و بیماری هایی که در اثر رفتارهای پر خطر دارویی و غیره در بدنسازی حادث می شود بسیار نرم و خزنده و در اغلب موارد، فرد در بدو ابتلا به این عوارض هیچگونه علایم نگران کننده ای ندارند و بسیار هم کم علامت و حتی بی علامت پیش می روند!

شما زمانی چشم باز کرده و متوجه عمق فاجعه خواهید شد که کار از کار گذشته است و درست به همین دلیل نیز چکاپ های پایش سلامت بدنسازان به همان شکل و شمایل که در مبحث ریست فکتوری بدنسازان توضیح دادم برای شما از پروتئن پس از تمرین نیز واجب تر است!

این روزها همه حتی ممدکول  و جعفربازو هم دکتر شده آزمایش نوشته و جواب تفسیر می کنند و دوره ها و برنامه های ویژه ی پاکسازی کبد بدنسازان برای شما تنظیم می کنند ولی به این دو نکته ی بسیار بسیار مهم توجه کنید:

اولا بودن پاسخ هر یک از آیتم ها در جواب آزمایشات در محدوده و رنج نرمال شاید در کتب پزشکی و در نزد پزشکان به معنی سالم بودن فرد باشد ولی در ورزش هرگز به معنی سلامت شما نیست و این نکته ای است که اغلب در تفسیر جواب ها توسط اساتید ممدکول و جعفر بازو و حتی پزشکان لحاظ نشده و فاجعه به بار می آورد!

در ثانی چکاپ بدنسازان حساس تر از این صحبت هاست که نظیر آنچه که در بدنسازی و حتی پزشکی ایران عمل می شود در سی بی سی و آنزیم کبدی و غیره بتوان خلاصه کرد و چکاپ هایی که به اسم کامل در ایران می دهید ابدا پاسخگوی نیاز بدنسازان نیست و در این باره در اینستاگرام خود صحبت های بیشتری کرده ام!

@sadegh.salamy اینستاگرام من

3.5 22 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

3 نظرات
قدیمی ها
تازه ترین ها دارای بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
hasan
hasan
2 سال قبل

شما بهترینید
فقط لطفا راجع به پاکسازی های اصولی
هم من باب کبد هم برای تستسترون بیشتر توضیح بدید ممنون

pro_plasma
pro_plasma
2 سال قبل

گذشته از ناکافی بودن چیزی که در ایران به چکاپ کامل مصطلح هست. عموم اطبا که تجربه ای از تعامل با ورزشکارا ندارند. عملا تو تشخیص مشکل اصلی و درمان تقریبا عاجز هیتند

3
0
نظر بدهید.x