پزشکان پای فلکس ویلر را قطع کردند

پزشکان پای فلکس ویلر را قطع کردند

این روزها خبرهای چندان خوشایند و خوبی از دنیای پرورش اندام به گوش نمی رسد و در یکی از تازه ترین اخبار خواندیم که پزشکان پای فلکس ویلر را قطع کردند و البته این در حالی است که خبر مرگ زودهنگام و نابهنگام بدنساز جوان و خوش آتیه یعنی دانیل الکساندر نیز این روزها دنیای پرورش اندام را ملتهب، شگفت زده تر و حتی کمی نگران کرده است.

گفته می شود پزشکان در یک عمل اورژانسی پای فلکس ویلر بدنساز حرفه ای اهل آمریکا را قطع کرده اند و البته خود وی و نزدیکان وی تا به این لحظه در شبکه های اجتماعی و رسانه ها صحبتی در مورد دلیل این تصمیم پزشکان نشده است. فلکس ویلر دارنده ی چهار عنوان قهرمانی مسابقات آرنولد کلاسیک و یکی از برجسته ترین بدنسازان حرفه ای تاریخ است.

فلکس ویلر اگر چه هیچگاه به مقام قهرمانی مستر المپیا نرسید ولی همواره یکی از مدعیان و رقبای سر سخت کسانی همانند رونی کلمن، قهرمان چندین دوره مسابقات مستر المپیا بوده است و البته اسطوره هایی همانند آرنولد شوارتزنگر و رونی کلمن از وی به عنوان یکی از قوی ترین بدنسازان تاریخ پرورش اندام حرفه ای جهان یاد کرده اند!

فلکس ویلر مربی بسیار موفقی نیز بوده است. او در سال ۲۰۱۷ و در حالی که ۵۱ ساله بود برای تصاحب مقام مستر المپیا به روی سن مسابقات بازگشت و طرفداران وی امیدوار بودند او بتواند از شرایط موجود که رقم خورده بود بهره برده و به مقام ارزشمند مستر المپیا دست پیدا کند و البته او این بار نیز موفق به کسب این عنوان نشد و جای عنوان قهرمانی مستر المپیا برای همیشه در کارنامه ی ورزشی وی خالی ماند.

پزشکان پای فلکس ویلر را قطع کردند و دنیای پرورش اندام بار دیگر در شوک فرو رفت. هنوز در مورد دلیل اصلی این عمل جراحی صحبتی نشده است ولی دلیل هر چه که باشد فلکس ویلر ادامه ی راه را باید با یک پا طی کند.

3.2 6 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

2 نظرات
قدیمی ها
تازه ترین ها دارای بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
بدنساز ایلامی
بدنساز ایلامی
4 سال قبل

وحشت کردم

ali
ali
4 سال قبل

عکسی که گذاشتید کیه؟ فلکس ویلر نیست

2
0
نظر بدهید.x