منبع دانش در بدنسازی

منبع دانش در بدنسازی

شاید برای شما نیز جای سوال شده باشد که منبع دانش در بدنسازی چیست که امروزه این همه متخصص در این عرصه به دنیا تقدیم کرده ایم؟! من کاری به این ندارم که امروزه دو سوم مردم در ایران مربی بدنسازی شده اند و به ازای هر بدنساز در ایران دو نیم نفر مربی داریم ولی در کل به این مطالب به دقت توجه مبذول بدارید.

تمام اطلاعاتی که در مورد پپتایدها و اغلب اطلاعاتی که در مورد استروئیدها و مکمل ها در رنکینگ بالای گوگل به شما نمایش داده می شود توسط مافیای دارو و سایت هایی که از مافیای دارو و مکمل بابت هدایت افکار شما به طور منظم پول می گیرند نوشته شده و تماما جانبدارانه است!

برای اینکه این اطلاعات، واقعی و غیر جانبدارانه و غیر هدفمند به نظر برسد اشاره ای گذرا به عوارض بی اهمیت پپتایدها می کنند ولی اصل بر پر رنگ کردن اثرات و اصل بر وسوسه ی شما به خرید و استفاده است!

در مورد استروئیدها داستان بدین گونه است که اثرات را پر رنگ تر از عوارض معرفی می کنند ولی در مورد مکمل ها داستان به طور کل عوض می شود!

در مورد اثرات مکمل ها چنان اغراق هایی صورت می گیرد که مقابله با کرونا با روغن بنفشه حقیقتا در برابرش چیزی نیست ولی چون رنگ و لعاب به متن داده و نتایج تحقیقاتی که باز هم غیر واقعی است را چاشنی توضیحات می کنند باور می کنید!

fda سازمانی است که فقط سلامت محصولات غذایی و دارویی را تایید می کند و داشتن تاییدیه این ارگان تنها و تنها بدین معنی است که این ماده غذایی و یا مکمل و یا دارو اگر درست مصرف شود سلامت شما را تهدید نمی کند!

این تاییدیه ابدا به معنی اثر بخش بودن نیست و این چیزی است که به شما نمی گویند!

داشتن این تاییدیه را به منزله ی تضمین اثربخشی جا می زنند و شما هم باور می کنید!

اما اینکه چگونه این دانش واقعی در مورد پپتایدها و استروئیدها و مکمل ها حاصل می شود باید عرض کنم نه پیر مرد روس که هفته ای ۹۰۰ دلار بگیرد و تدریس استروئید کند در کار است، نه اینکه جایی این چیزها را تدریس می کنند!

برای داشتن این دانش، دانش پایه ی قوی در مورد پزشکی، داروسازی، شیمی، فیزیولوژی انسانی و داشتن بهره هوشی بسیار بالا برای تحلیل داده ها و رسیدن به نتایجی که درست تر است نیاز است!

من سوای آشنایی به زبان انگلیسی و فرانسه به چند زبان دیگر هم نسلی دارم و در سرچ گوگل علاوه بر کنکاش در منابع دیگر زبان ها به نتایجی که گوگل در پاسخ به سرچ به شما نشان می دهد اعتماد نکرده عمیق تر جستجو می کنم!

اما از همه مهم تر منبع دانش من بررسی وضعیت و جواب ازمایش ها و سونوگرافی و ام ار آی ورزشکارانی است که پیشتر مصرف کرده عملا در شرف مرگ قرار دارند و برای ریست فکتوری به من مراجعه می کنند و این حقیقتا اصلی ترین و با ارزش ترین منبع برای کسب دانش در زمینه پپتایدها و داروها و دوره و … است!

هفته ای به تعداد نگران کننده ای ورزشکار حرفه ای و قهرمان حرفه ای جدید برای رهایی از تبعات داروها به من رجوع می کنند!

3.9 17 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
حمید رضا طیبی
حمید رضا طیبی
2 سال قبل

جادوگر بزرگ دنیای بدنسازی و پرورش اندام. بی نظیر هستید. عالی بود

ManD
ManD
1 سال قبل

برای امتیازدهی فکر کردم از چپ به راست هست. تا زدم متوجه اشتباهم شدم و چون هنوز انگشتم رو برنداشته بودم خواستم همون لحظه امتیاز رو بیشتر کنم که متاسفانه نشد. ببخشید.

0
نظر بدهید.x