کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام

کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام

کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام از سری کتاب های جدید صادق سلامی است که برای نخستین بار در هیجدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی در سال ۱۳۹۸ عرضه شد. سیستم تمرینی BFR یکی از انقلابی ترین و خاص ترین و در عین حال متفاوت ترین و عجیب ترین سیستم های تمرینی در پرورش اندام نوین است که بر ترفند غیر معمول و شگفت انگیز محدود کردن جریان خونرسانی به عضلات در طول تمرین استوار است.

ISBN:978-600-355-327-9

از مهم ترین مزایای این سیستم تمرینی می توان به پایین بودن تناژ خارق العاده و باور نکردنی تناژ وزنه در برنامه های تمرینی اشاره کرد که میزان و خطر بروز مصدومیت های ورزشی را به نحو قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

امروزه در دنیا از این سیستم در فیزیوتراپی ورزشکارانی که دچار مصدومیت شده اند نیز استفاده می شود و نتیجه نیز به صورت بهبود کامل و باور نکردذنی ورزشکار در مدت زمانی بسیار کوتاه تر و در راندمانی بسیار بالاتر دیده می شود.

این کتاب برای معرفی سیستم تمرینی bfr نوشته شده است و امیدواریم با مطالعه ی این کتاب بتوانید به خوبی این سیستم را در تمرینات خود به کار بسته و از مزایای این سیستم تمرینی که یکی از تازه ترین و به روزترین و انقلابی ترین سیستم های تمرینی حال حاضر دنیا می باشد نهایت بهره را ببرید.

3.9 16 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

9 نظرات
قدیمی ها
تازه ترین ها دارای بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
هادی
هادی
4 سال قبل

سلام. آیا این کتاب ها در سایت انتشارات حتمی قابل فروش هستن ?

سعید قنبری
سعید قنبری
4 سال قبل

سلام استاد،خوبین؟؟
من از مخاطبین قدیمی شما هستم.قبلا سایتی داشتین ک بچه ها میتونستن با هم تبادل نظر کنن.اون سایت چی شد؟
یادش بخیر،من اون موقع تازه ۱۶ سالم بود و خیلی چیزا از مطالب اون سایت یاد گرفتم

نفيسى
نفيسى
4 سال قبل

با سلام ، آيا در حال حاضر امكان خريد اين كتاب هست ؟؟ ( موجودى هست )
در صورت امكان نحوه خريد اينترنتى يا ارسال توسط پيك موتورى را توضيح بفرماييد سپاسگزار ميشوم . با سپاس

پریسا
پریسا
4 سال قبل

سلام …به استاد گرامی ..خسته نباشید..‌من فقط یکی ازکتابهای ایشون دارم فیتنس برای بانوان.خیلی خوب وساده ..ولی بازهم دوست دارم ازاطلاعات این بزرگواراستفاده کنم .‌کتابهایی دیگه دارن ایشون …ماتهیه کنیم من ساکن مشهدم ..حالا مناسب بدنسازی تو منزل یا باشگاه و..غیره باشه ..یا اسیب دیدگیهای ستون مهره ….وکلا .مخصوص بانوان ومقدماتی باشه واگرهست اسم کتابها چیه ازکجا بخریمشون
ممنونم

Reza nourein
Reza nourein
3 سال قبل

سلطان سلامی ممنون بابت قلب بزرگت که آکنده از مهر ایران و ایرانیه،ممنونتیم

9
0
نظر بدهید.x