کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ

کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ تجدید چاپ شد

کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ نوشته ی صادق سلامی در حقیقت ادای دین ما به محضر تک تک ورزشکاران بی ادعا و پر تلاش و مدال آور پاورلیفتیگ و رشته های زیر مجموعه نظیر تک پرس می باشد که البته در این کشور بسیار مورد بی مهری قرار دارند.

ISBN:978-600-355-259-3

ورزشکاران رشته های قدرتی نظیر پاورلیفتینگ و تک پرس ورزشکارانی بسیار پر تلاش و بسیار کم توقع و بی ادعا هستند و همواره خود را بدهکار و وامدار این ورزشکاران دانسته و می دانم و این کتاب که چاپ دوم آن اینک عرضه می شود در حقیقت ادای دِین من به این عزیران بوده است.

کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ تجدید چاپ شد و چاپ دوم این کتاب نیز با تغییر رو و پشت جلد و با تصحیح و پس از رفع اشکالات صفحه آرایی و فهرست بندی که در چاپ نخست به چشم می خورد به بازار نشر عرضه شده است.

با عنایت به اینکه بازار نشر امروزه در ایران وضعیت چندان خوبی ندارد امیدوارم درک کنید که نوشتن و چاپ و نشر کتاب در ایران نه تنها کمترین سود مالی برای ما ندارد بلکه پروسه ی بسیار نفس گیری است که برای به نتیجه رساندن هر جلد باید کفش آهنی به پا کرد و تا سر حد فرسوده شدن دوید.

در این میان تنها چیزی که ما را به نوشتن و چاپ و نشر کتاب تشویق می کند ارتباط دو سویه ای است که از سال ها قبل بین ما و ورزشکاران رشته های قدرتی در ایران برقرار شده است و البته در رشته های قدرتی نظیر پاورلیفتینگ و وزنه برداری و قوی ترین مردان و تک پرس نیز شاگردانی دارم که هر یک به اندازه ی یک دنیا برای من ارزشمند هستند!

4.4 5 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

3 نظرات
قدیمی ها
تازه ترین ها دارای بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
Mahdi
Mahdi
4 سال قبل

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت جنابعالی، ممکن هست بفرمایید که کتاب رو چطور و از کجا میتونم تهییه کنم، خیلی متشکرم …

محسن
محسن
4 سال قبل

سلام جناب سلامی … این کتاب ( اصول مربیگری پاورلیفتینگ) برای امسال تجدید چاپ میشه یا خیر ؟ ممنونم

محمدرضا
محمدرضا
3 سال قبل

سلام و خسته نباشین استاد

3
0
نظر بدهید.x