کتاب برنامه نویسی پیشرفته در پرورش اندام

کتاب برنامه نویسی پیشرفته تجدید چاپ شد

کتاب برنامه نویسی پیشرفته که از سری کتاب های اصول مربیگری پرورش اندام نوشته ی صادق سلامی می باشد که تقدیم حضور مشتاقان شده است. بدون برنامه در بدنسازی در خوشبینانه ترین حالت، ماه ها و سال ها سرگردان به دور خود می چرخید و دست آخر نیز راه به جایی نخواهید برد و البته هیچ هم بعید نیست سر از باتلاق مصدومیت های زمینگیر کننده در آورده و یا با تبعات ویران کننده ی رفتارهای پر خطر رایج در رشته های زیبایی و قدرتی دست به گریبان شوید.

در این کتاب اصول برنامه نویسی پیشرفته در بدنسازی را به ساده ترین زبان که برای همه اعم از ورزشکاران و مربیان قابل درک و قابل استفاده ی عملی باشد آورده شده است. در این کتاب گریزی به سیستم های تمرینی پیشرفته نیز زده ایم.

ISBN:978-600-355-262-3

مدت زمان مدیدی بود که در ایران اثر جدیدی از صادق سلامی منتشر نشده بود و البته اوضاع چاپ و نشر در کشور نیز چندان مساعد نیست و به نتیجه رساندن یک کتاب در شرایط کنونی کشور کاری بی نهایت دشوار و صد البته عاری از سود مالی و مملو از دوندگی است و به هر حال با مشقات فراوان توانستیم چند جلد کتاب جدید را در شرایط خاصی که این روزها بازار چاپ و نشر در ایران دارد به نتیجه برسانیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و بیشتر بتوانیم در خدمت علاقمندان باشیم.

به یاری خداوند کتاب های دیگری را نیز در دست نگارش و در نوبت چاپ داریم که به مرور زمان تقدیم حضور خوانندگان ایرانی خواهیم کرد و امیدوارم خوانندگان همانند قبل که همه جوره ما را حمایت می کردند حمایت خود از نوشته های جدید ما را نیز دریغ نکنند و این اصلی ترین مشوق ما برای ادامه ی این راه می باشد.

کتاب برنامه نویسی پیشرفته تجدید چاپ شد و در این کتاب که اختصاصا به آموزش برنامه نویسی در پرورش اندام به ورزشکاران و مربیان دارد در مورد سیستم های تمرینی و در مورد برنامه های تمرینی متشکل از سیستم های تمرینی صحبت کرده ایم و این کتاب حقیقتا کتاب ارزنده ای است که مطالعه ی آن را هم به ورزشکاران و هم به مربیان اکیدا توصیه می کنم.

2.5 12 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

5 نظرات
قدیمی ها
تازه ترین ها دارای بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
محمدرضا
محمدرضا
4 سال قبل

سلام استاد سلامی
کتاب رو از کجا میشه تهیه کرد؟

mehdi
mehdi
4 سال قبل

استاد سلام. شنیدم کتاب برنامه نویسی پیشرفته تجدید چاپ شده. اگر صحت داره چطوری میتونم تهیه کنم؟

میلاد
میلاد
3 سال قبل

سلام استاد
برنامه ۸ در ۶۰ رو هر جلسه باید اجرا کرد یا جداگانه؟

5
0
نظر بدهید.x