کتاب کراس فیت

کتاب کراس فیت

در کتاب کراس فیت نوشته صادق سلامی ورزش کراس فیت را به ساده ترین بیان برای شما تشریح کرده و از همه مهم تر یک نمونه برنامه ی تمرینی کراس فیت، قابل اجرا در منزل را نیز برای شما آورده ایم تا بی نیاز از مربی و بی نیاز از باشگاه های کراس فیت نیز بتوانید در عرصه ی کراس فیت بتوانید وارد و از مزایای این رشته در حد اعلا بهره مند شوید.

کراس فیت با همه ی ورزش هایی که تا به امروز از دور و نزدیک دیده و یا حتی خود تجربه کرده اید متفاوت است. کراس فیت فراتر از یک رشته ی ورزشی منتهی به فیتنس بوده و سبک خاصی از زندگی است که امروزه در دنیا میلیون ها طرفدار مشتاق دارد و چند سالی است در ایران نیز محبوبیتی فراوان یافته است.

کاهش سریع و محسوس وزن زاید، افزایش حجم و چگالی توده ی عضلانی، شش تکه های شکم که آن را به نام سیکس پک می شناسید، بهبود کیفیت کارکرد سیستم قلبی و عروقی، تقویت سیستم تنفسی، رفع تنش و استرس و اضطراب و حتی بهبود کیفیت خواب و … تنها بخشی از مزایای کراس فیت محسوب می شوند.

ISBN:978-600-355-326-2

در کراس فیت تنها چند دقیقه تمرین در طول روز برای بهره مند شدن از مزایای این رشته کفایت می کند، برای تمرین در رشته ی کراس فیت نیازی به در اختیار داشتن تجهیزات عریض و طویل و گران قیمت باشگاهی نیست و از همه مهم تر کراس فیت ورزشی اعتیاد آور است و ترک کردن اش حقیقتا نیازمند بستری شدن در کمپ ترک اعتیاد می باشد!

مطالعه ی کتاب کراس فیت نوشته صادق سلامی را هم برای ورزشکارانی که در این عرضه فعالیت می کنند و هم برای مربیان کراس فیت و هم برای کسانی که کنجکاو هستند در مورد این ورزش بیشتر بدانند و شاید در آینده ای نزدیک در این رشته ورود و تمرین کنند قویا توصیه می کنم. تمام تلاش ما بر این است که این کتاب را نیز برای هیجدهمین نمایشگاه تجهیزات ورزشی تهران آماده کنیم.

5 2 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
0
نظر بدهید.x