آنابولیسم در ورزش های قدرتی

کتاب آنابولیسم در ورزش های قدرتی نوشته صادق سلامی

کتاب آنابولیسم در ورزش های قدرتی نیز از جمله پر فروش ترین کتاب هایی است که در زمینه ی پرورش اندام و بدنسازی تقدیم حضور ورزشکاران کردیم. در این کتاب در مورد عضله سازی و در مورد آنابولیسم بحث می شود. بازتاب انتشار این کتاب و عرضه ی آن به بازار نشر را می توانید در سایت ایبنا، خبرگزاری کتاب بخوانید.

کتاب آنابولیسم در ورزش های قدرتی نیز بارها و بارها در ایران تجدید چاپ شده است. این کتاب نیز در زمانی که منتشر شد یکی از پر فروش ترین کتاب های پرورش اندام شد. آنابولیسم شاید در ابتدا لغت ثقیلی به نظر برسد ولی به زبان ساده همان روند عضله سازی و افزایش حجم عضلانی است و در این کتاب تمام تلاش خود را کرده ایم نقشه ی راه کوتاه ترین مسیر برای رشد عضلانی را برای علاقمندان ترسیم کنیم.

مقدمه نویسنده

کتاب حاضر را به نوعي مي توان منتخب و سلسله مقالاتي دانست که از منابع روز دنيا و از زبانهاي انگليسي و فرانسه گردآوري و ترجمه شده و در اين مجلد به خدمت علاقه مندان و طرفداران ورزشهاي قدرتي و مخصوصا ورزشکاران و مربيان رشته پرورش اندام تقديم گرديده است.

همانگونه که بارها و بارها به اين نکته اشاره کرده ايم، با پيشرفتهاي برق آسايي که امروزه و در عصر حکمراني علم و تکنيک در زمينه تغذيه، تمرين، داروسازي و همچنين صنعت مکمل سازي در ورزشهاي قدرتي و مخصوصا در ورزش پر طرفدار و پر جذبه پرورش اندام در سطح جهاني به وقوع پيوسته است، به جرات مي توان گفت، ورزشکار و مربياني که امروزه مسلح به سلاح علم و تکنيکهاي نوين نباشند، لااقل در اين رشته ورزشي، در سطح جهاني و بين المللي ديگر حرفي براي گفتن نداشته و گوهري براي عرضه کردن نخواهد داشت.

برخي از مقالاتي که در اين کتاب مطالعه مي کنيد قبلا در نشريات ورزشي و به نام اين حقير به چاپ رسيده است که پس از بازبيني و به روز شدن و پس از جرح و تعديلهاي لازم، به همراه ديگر مقالاتي که وجود آنها در اين کتاب براي تکميل بحث و براي استفاده هر چه بهتر خوانندگان از اين مجموعه، ضروري مي نمود، در اين مجلد جمع آوري شده و به خدمت خوانندگان و علاقه منداني که همواره و در طول اين يک دهه و اندي که در خدمت ورزشکاران ايراني هستيم، ما را مورد عنايت خود قرار داده اند، تقديم مي شود.


4 1 vote
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

1 دیدگاه
قدیمی ها
تازه ترین ها دارای بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
جابر اسد زاده
جابر اسد زاده
5 سال قبل

خداييش كتابهاتون همه خوب بودند فقط حيف ناياب هستند

1
0
نظر بدهید.x