فیتنس و بدنسازی بانوان

فیتنس و بدنسازی بانوان

کتاب فیتنس و بدنسازی بانوان را به واقع می توان کامل ترین کتاب در مورد بدنسازی و فینس بانوان دانست که خواننده را بی نیاز از مربی می کند. در سالی که این کتاب منتشر شد در جشن امضایی که در نمایشگاه کتاب برگزار شد همه ی نسخه های چاپ نخست در همان روز اول به فروش رسید.

از این لینک می توانید مطالبی که در مورد این کتاب در مصاحبه با ایبنا، خبرگزاری کتاب ایران گفته ام را بخوانید. کتاب فیتنس و بدنسازی بانوان حقیقتا به نوعی خودآموز بدنسازی برای بانوان می باشد. با عنایت به اینکه محدودیت هایی در تمرین دادن بانوان در ایران داشتیم این کتاب به گونه ای تنظیم شد که بانوان بدون نیاز به مربی بتوانند بر اساس آموزش هایی که در این کتاب داده شده است به بدن ایده آل خود برسند.

این کتاب پر فروش ترین کتاب ناشر در سال انتشار در نمایشگاه کتاب بود و فصل جدیدی در بدنسازی بانوان در ایران پیش روی علاقمندان گشود.

3 4 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

5 نظرات
قدیمی ها
تازه ترین ها دارای بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
ولی نژاد
ولی نژاد
4 سال قبل

با سلام
کتاب فیتنس و بدنسازی بانوان واقعا از هرنظر عالی است.من بواسطه اینکه همسرم تربیت بدنی خوانده و خودم ورزش رزمی می کردم وعلاقه مند بدنسازی شدم و کتاب را مطالعه می کنم ،که توضیحات و چیدمان مطالب و حتی عکسها کاملا قابل فهم است.با تشکر از استاد سلامی
ولی نژاد

تقوی
تقوی
2 سال قبل

با تشکر از استاد گرامی بابت این کتاب عالی.. همتراز با این کتاب برای مردان کدام رو توصیه میکنید که مثل این کتاب برنامه های تمرینی برای مردان داشته باشد .. ممنونم

تقوی
تقوی
2 سال قبل
پاسخ به  صادق سلامی

ممنون و سپاسگزارم.. برای تغذیه قبل و بعد ورزش هم راهنمایی بفرمایید ..سپاسگزارم

5
0
نظر بدهید.x