کتاب پزشکی ورزشی

کتاب پزشکی ورزشی تجدید چاپ شد

کتاب پزشکی ورزشی نوشته ی صادق سلامی شاید ارزنده ترین کتاب از سری کتاب های جدید ما می باشد و مطالعه ی این کتاب را به همه ی ورزشکاران و مربیان اعم از رشته های زیبایی و قدرتی و حتی دیگر رشته ها توصیه می کنیم.

پزشکی ورزشی کتابی است که با خواندن آن قرار نیست پزشک شده و دست به درمان بیماری ها بزنید ولی امید داریم با مطالعه ی این کتاب، بدنسازان کمتر به رفتارهای پر خطر رایج در دنیای پرورش اندام تن در داده و مربیان نیز با پی بردن به تبعات هولناکی که این رفتارها بر جسم و روان آدمی وارد می کند کمتر دست به تجویزها و توصیه های مهلک بزنند.

باور کنید در هیچ جای دنیا فروشگاه عرضه ی لوازم یدکی بدن آدمی دایر نیست و البته صدمات و لطماتی که رفتارهای پر خطر معمول در پرورش اندام در روح و روان آدمی بر جای می گذارند و تا به امروز متاسفانه در قیاس با تبعات هولناک که بر جسم می نشیند کمتر مورد توجه بوده است می تواند بسی هولناک تر از عوارض وخیم جسمی نیز باشد.

ISBN:978-600-355-261-6

چیزی که در باشگاه های بدنسازی با آن سر و کار دارید بدن و ارگان های حیاتی بسیار بسیار حساس و صد البته تجدید ناپذیر و غیر قابل احیاست و بد نیست بدانید سلامت چیزی نیست که وقتی در اثر بی مبالاتی و یا سهل انگاری از کف رفت بتوانید حتی با صرف هزینه های کمرشکن آن را دوباره به چنگ بیاورید.

این کتاب که یکی دیگر از کتاب های سری اصول مربیگری پرورش اندام نوشته ی صادق سلامی می باشد با این هدف نگاشته شده است تا خواننده با پی بردن به حساسیت موضوع که همانا بدن آدمی و سلامت جسم و روح انسان باشد از تن دادن به رفتارهای پر خطر در ورزش های قدرتی خودداری کند و در صورتی که در جایگاه مربی به تربیت شاگرد مشغول است با مطالعه ی مطالب مندرج در این کتاب به حساسیت موضوع پی برده و از دست زدن به تجویزهای پر خطر که در ورزش های قدرتی تا حدودی به چشم می خورد اکیدا خودداری کند.

2.8 5 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

1 دیدگاه
قدیمی ها
تازه ترین ها دارای بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
محمد
محمد
4 سال قبل

سلام آقای سلامی. تو سایت حتمی فقط چاپ اول این کتاب هست. خواستم چاپ دوم بگیرم که نبود…خواهشا به حتمی بگید چاپ دوم هم توسایت ارائه بده. باتشکر از شما

1
0
نظر بدهید.x