سیستم ها و برنامه های پیشرفته

کتاب سیستم ها و برنامه های پیشرفته نوشته صادق سلامی

از دیگر پر فروش ترین کتاب های ما سیستم ها و برنامه های پیشرفته در پرورش اندام بود که به عنوان کتابی مرجع برای نوشتن برنامه های به روز و سیستماتیک کاربرد داشت و کماکان نیز دارد. کتاب شوک تمرین بر عضلات را به نوعی می توان برادر دو قلوی این کتاب دانست و مطالعه ی این کتاب را نیز در کنار کتاب حاضر به علاقمندان توصیه می کنم.

بازتاب خبر انتشار این کتاب در سایت ایبنا خبرگزاری کتاب جمهوری اسلامی ایران را می توانید در این لینک بخوانید. در مصاحبه ی دیگری که با ایبنا خبرگزاری کتاب در ایران داشتم خبر از انتشار قریب الوقوع کتابی تخصصی در مورد وزنه برداری داده بودم که البته در ایران و خصوصا در بازار نشر هیچ چیزی را نمی توان با قطعیت تمام پیش بینی کرد و از این رو تا به امروز چاپ کتاب وزنه برداری به تعویق افتاده است و امیدوارم به زودی بتوانم این کتاب را نیز روانه بازار نشر کنم. بخوانید.

در کتاب سیستم ها و برنامه های پیشرفته در مورد اصول برنامه نویسی در پرورش اندام و در مورد تکنیک های تمرین با وزنه و همچنین در مورد سیستم های تمرینی پیشرفته در پروش اندام به تفصیل صحبت شده است.

3.4 7 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

4 نظرات
قدیمی ها
تازه ترین ها دارای بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
amir
amir
3 سال قبل

استاد چجوری میشه تهیه کرد

roozbeh
roozbeh
3 سال قبل

سلام خدمت استاد عزیز و گرانقدر من کتاب خوبتون رو تهیه و مطالعه کردم چیزهای بسیاری آموختم فقط یک سوال شما هنوز هم مطابق این کتاب به هوازی ناشتای صبح باور دارید یا با کسانی که این نوع هوازی رو عضله سوز میدانند هم نظر هستید.
با تشکر از شما

roozbeh
roozbeh
3 سال قبل
پاسخ به  صادق سلامی

ممنون استاد

4
0
نظر بدهید.x