کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول

کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول تجدید چاپ شد

در کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول نوشته ی صادق سلامی علاوه بر مباحث تئوریک می توانید یک نمونه برنامه ی تمرینی کامل برای اجرای پیلاتس در خانه و در محل کار و در سفر را نیز مطالعه کنید.

پیلاتس بدون اغراق ورزشی ایده آل برای تموم فصول و تمام سنین و تمام افراد می باشد. در این رشته خبری از مصدومیت های آزار دهنده ی رایج در بدنسازی و وزنه برداری و پاورلیفتینگ نیست.

ISBN:978-600-355-260-9

بازار نشر چند سالی است که حال و روز خوشی ندارد و چاپ یک عنوان کتاب در بازار کنونی که بسیار بی ثبات نیز می باشد کار بسیار دشوار و بسیار هزینه بری شده است از این رو همینکه در چنین شرایطی با هزار زحمت کتاب های جدید را برای علاقمندان به چاپ رسانده و منتشر می کنیم خود کار بسیار شاق و خارق العاده ای است.

باور کنید در شرایط دشوار کنونی برای عرضه ی هر عنوان کتاب به اندازه ی عرضه ده عنوان در سال های گذشته انرژی و وقت و دوندگی و پیگیری به خرج داده و متحمل زحمت و هزینه می شویم و امیدواریم مخاطبان همانند گذشته و بلکه بیشتر از گذشته قدر این زحمات را دانسته و ما را همانند سابق و حتی بسی بیشتر از آن یاری کنند.

در این کتاب مختصری در مورد سلولیت و تیپ های مختلف بدنی صحبت کرده و سپس در مورد پیلاتس و حرکات تمرینی پیلاتس و در مورد فواید و برتری های پیلاتس بر دیگر رشته های مشابه صحبت کرده و در انتها نیز یک نمونه برنامه ی تمرینی کاربردی و عملی پیلاتس را برای کسانی آورده ایم که قصد دارند این ورزش را دنبال کنند.

2.7 3 votes
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

اشتراک
نوع اشتراک
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
دیدن همه ی نظرات
0
نظر بدهید.x